Felicitazioni calde à u CHIEF per un successu cumpletu in a mostra

Felicitazioni calde à Hangzhou Chief Technology Co., LTD per a so participazione riescita à l'Esposizione di Commodity in Turchia è Brasile 2022.
Chief Technology cum'è una marca di l'industria chimica di ogni ghjornu, hà participatu à questu avvenimentu.Sta mostra fucalizza principalmente nantu à a visualizazione di i prudutti di a salute di a cumpagnia, i prudutti chimichi di ogni ghjornu, in a visualizazione di 8 ghjorni, da parechji clienti novi è vechji, parechji cummircianti à participà à l'esposizione, i prudutti di a cumpagnia dimustranu un grande interessu, assai clienti anu. realizatu cunsultazione dettagliata in u locu, spergu di realizà una cooperazione profonda attraversu questa opportunità.
À u listessu tempu, avemu righjuntu un accordu di cuuperazione o intenzione cù parechji clienti, avemu ancu fattu una cumunicazione amichevule cù i pari attraversu sta mostra è hà fattu parechji novi amichi.
L'area di esibizione hè più di 30.000 metri quadrati, quasi 500 imprese da più di 20 paesi è regioni participaranu à a mostra, più di 30.000 visitatori prufessiunali.

57b88771
2cfdd403
9a8980b8

Tempu di post: 20-ghjugnu-2022